«سعیده خورشیدوند» خبرنگار و مدیرمسوول هفته‌نامه خورشیدجانان،رتبه برتر سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) را کسب کرد.

 

به گزارش عصرصنعت،اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) صبح امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات حرم مطهر رضوی و با حضور آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی،سپهر خلجی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست جمهوری،ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،معاونان صدا و سیمای رسانه ملی و دیگر مسئولان و برگزیدگان برگزار شد،مقاله “جهاد تبیین در نگاه خورشید” اثر «سعیده خورشیدوند» خبرنگار و مدیرمسوول هفته‌نامه خورشیدجانان از لرستان در بخش مقاله مطبوعاتی،سرمقاله و یادداشت حائز رتبه سوم شد.

به گفته دبیر علمی سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در مجموع در بخش داخلی و بین‌الملل سه هزار و ۷۵۰ اثر از هزار و ۸۳۷ شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۹۱۲ اثر در قالب‌ های خبر،گزارش، مصاحبه،سرمقاله و یادداشت،گزارش خبری تلویریونی، رادیویی و بخش ویژه تیتر بوده است.

بر اساس این گزارش،سعیده خورشیدوند در این مراسم طی سخنانی با ادای احترام به مادران محور مقاومت و زنان فلسطین و بیان خاطره‌ای از شهادت شهید مدافع حرم “اسماعیل غلامی یاراحمدی”و ارتباط وی با سردار دلها به نقش حاج قاسم در شکل‌گیری و بلوغ مقاومت اشاره کرد.

این بانوی خبرنگار با تبیین رسالت خطیر رسانه‌ها در سنگر جهاد تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه با ابزارهای رسانه‌ای دشمن تصریح کرد:امروز تفکر مقاومت در دامان مادران فلسطینی زنان مقاومت تحقق یافته است و الگوی ما در جهاد تبیین،آن کودک فلسطینی‌ست که شجاعانه و بدون توجه به کلیدواژه‌های اغواگر در گوش برادر شهیدش شهادتین می‌خواند.

تحریریه عصرصنعت این موفقیت را به این بانوی فرهیخته و تاثیر گذار در عرصه رسانه تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :