260669392 قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس
خبرخوان

باید دستگاه تعلیم و تربیت را به جایگاه ارزشمندی برسانیم

باید دستگاه تعلیم و تربیت را به جایگاه ارزشمندی برسانیم
سکان دار آموزش و پرورش لرستان گفت:باید دستگاه تعلیم و تربیت را به جایگاه ارزشمندی برسانیم که شایسته و درخور این استان است.

به گزارش عصرصنعت،یونس بهاروند ایران نیا در مراسم تجلیل از معلمان نمونه لرستان که در اردوگاه دانش‌آموزی کمالوند خرم‌آباد برگزار شد،اظهار داشت:استاد شهید مرتضی مطهری نمونه ی یک معلم کامل بود و پیام ایشان به تمامی معلمان تاریخ، ایستادگی و تلاش تا پای جان بود که همه‌ معلمان ما مخصوصاً معلمان نمونه‌ای که امروز در اینجا حضور دارند، به درستی پیام ایثار و از خود گذشتگی این شهید والامقام را درک کردند و آن را در سنگر مدرسه به نمایش گذاشتند.

وی افزود:کار معلمی مقدس است و با هیچ شغلی قابل قیاس نیست و تعلیم و تربیت موضوعی است که ارتقا و رشد انسان را به دنبال دارد.

بهاروند ایران نیا در ادامه اظهار داشت:معلمان ما از دورترین و صعب‌ العبورترین نقاط استان گرفته تا جای جای این شهر و استان، مشغول به مجاهدت و تلاش‌اند تا آینده این کشور را بسازند و امروز از جمعی از ایشان به نمایندگی از همه‌ی معلمان پرتلاش و فداکار استان تقدیر به عمل خواهد آمد زیرا به اعتقاد بنده یکایک معلمان ما شایسته تقدیر و تکریم هستند.

وی تصریح کرد:باید دستگاه تعلیم و تربیت را به جایگاه ارزشمندی برسانیم که شایسته و درخور لرستان است، انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی موثر و همکاری معلمان و فرهنگیان، جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در استان ارتقا داده شود.

سکان دار آموزش و پرورش لرستان گفت:معلمان به اندازه اولیای دانش‌ آموزان دلسوز آنها هستند و از هیچ تلاشی در راستای تعلیم و تربیت کوتاهی نمی‌کنند و نخواهند کرد.

در پایان این مراسم، از ۲۰ معلم فداکار،۷۴ معلم‌ نمونه استانی و خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز تجلیل شد

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :