نماینده مردم شهرستان شوش، ضمن دلسوزی برای جلوگیری ازبیکار نشدن کارگران کاغذ پارس هفت تپه، حرف هایی میزند که خلاف قانون ومصالح ملی است.

 

عصر صنعت؛۱-کارفرما را تهدید می کند که اسمت را از تریبون مجلس اعلام می کنم تا همه حساب هایتان را مسدود کنند!(براستی باکدام محمل قانونی ایشان بخش خصوصی را اینگونه تهدید می کند که حساب هایتان رامسدود میکنم؟ ایشان چکاره هستند که چنین تهدیدی را بر زبان می‌آورند؟ یعنی مملکت اینقدر بی صاحب است که ایشان از جایگاه نمایندگی و مجلس که ملاک هولیه آن خدمت به مردم است، سوءاستفاده می کند؟

۲- وی در یک حرف نسنجیده و خلاف امنیت و مصالح ملی، به کارفرما اعلام می‌کند که با صادرات محصول، “دلار” می گیری ولی حقوق کارگرانت رابه “ریال” می‌دهی!

جل الخالق،حرفی چنین آشکار علیه امنیت ملی و تایید دلار برخلاف سیاست های “دلار زدایی” دولت از اقتصاد کشور، چگونه ایشان حقوق ۴ هزار دلاری کارگران خارجی را تایید می کند و حقوق کارگر ایرانی را۲۰ تا ۳۰ دلار تخمین می زند؟

این آقای نماینده که ادعا می کند بیش از چند سال در صنعت فولاد کشور حضور داشته، چگونه نمی داند پول رسمی کشور “ریال” است و همه واحدهای تولیدی در ازای صادراتشان دلار و یورو می گیرند ولی در ایران حقوق رسما با ریال پرداخت میشود؟!

واقعا معلوم نیست که نماینده مردم این شهرستان از اولیه ترین و بدیهی ترین اصول علم اقتصاد وصنعت بی اطلاع هستند و حقوق دلاری غربی ها را بر سر کارفرمای ایرانی می کوبد؟!

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :