260669392 قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس
خبرخوان
معاون توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان خبر داد

بهره‌برداری از راه‌آهن خرم‌آباد- دورود تا پایان

بهره‌برداری از راه‌آهن خرم‌آباد- دورود تا پایان
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان از بهره‌برداری از راه‌آهن خرم‌آباد- دورود تا پایان ۱۴۰۴ خبر داد‌.

به گزارش عصرصنعت،به نقل از فارس، گودرز باباعباسی ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد:در سفر اول ریاست جمهور،شرکت ساخت زیر بناهای حمل و نقل استان ۴ مصوبه داشت.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبات شامل کمربندی دورود با مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان،محور الیگودرز داران با ۱۰۰ میلیارد اعتبار و ۳۰ میلیارد قیر،محور الیگودرز مسجد سلیمان قطعه اول ۹۰ میلیارد اعتبار و ۱۰ میلیارد قیر و راه آهن دورود خرم آباد اندیمشک با مبلغ ۱/۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت است.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان با بیان اینکه اعتبار مصوب سه پروژه اول در یک بازه زمانی سه ساله پرداخت شده و پروژه‌ها به رشد قابل توجهی رسیده است،افزود:از جمله اینکه یک باند از پروژه کنار گذر دورود و ۱۳/۵ کیلومتر از مسیر الیگودرز به اصفهان تا پایان سال مالی عمرانی ۱۴۰۲ قابل بهره‌برداری خواهند بود.

باباعباسی ادامه داد: پروژه راه‌آهن نیز علیرغم کمبود شدید منابع مالی با رشد ۵۰ درصدی در حال انجام است.

وی بیان داشت: برای تکمیل پروژه‌های فوق به ترتیب کمربندی دورود ۹۰۰ میلیارد تومان و الیگودرز داران ۷۰۰ میارد تومان قطعه اول الیگودرز مسجد سلیمان ۳۵۰ میارد تومان و راه آهن خرم‌آباد ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان افزود: در صورت تخصیص اعتبار لازم برای تملک اراضی و مستحدثات داخل طرح‌ها و پرداخت مطالبات پیمانکاران و تامین مالی برای ادامه عملیات اجرایی پروژه‌ها این قابلیت وجود دارد که ۳ پروژه اول در سال ۱۴۰۳ و راه‌آهن تا پایان سال مالی ۱۴۰۴ به اتمام برسند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :