عصر صنعت؛نفسهای زمستان به شماره افتاده و ساعات و دقایق پایان سال نزدیک است. در این ساعات پایانی خاطرات فراوانی تجدید میشود،خاطراتی که گاه تلخ بوده اند و گاهی شیرین…
سالی که گذشت ایران عزیز و مردم عزیزمان با چالش های بسیار روبرو بودند،سالی که هر روز و هر هفته و هر ماه این مردم غیور یک مسئله و گاهی چندین مسئله را می بایست حل می کردند تا بتوانند در مسیر توسعه ایران حرکت کنند.سالی که گذشت سختی های بسیاری را تحمل کردند ولی نشان دادند هنوز استوارند و با همبستگی و همدلی در مواجهه با بحرانهاو مشکلات کنار یکدیگر ایستاده اند، و با همت و اعتماد و امید سالی دیگر را به پایان می رسانند.
ایرانیان در این مسیر به سوی پیروزی خستگیها را تحمل کردند،زخمهای تن را تیمار کردند،گاهی با قدمهای بزرگ و گاه با قدمهای کوچک ولی با استقامت و امیدوار از حرکت نایستادند.
در این جاده پیشرفت ایران تا رسیدن به قله پیروزی،رسانه های غربی و گاهی برخی رسانه های نا همراه داخلی همچون سنگ های ریز و درشت در این مسیرپای این مردم را خلیدند ولی توسط همین مردم به کناری پرتاب شدند و فقط خاطره ای فراموش شدنی شدند در ذهن ایران و ایرانی.
و در کنار این تلخیها همراه و هم قدم مردم ایران نیز کم نبوده اند.رسانه هایی که با دغدغه و صداقت و امیدوار به آینده در اتفاقات خوش کنار کشور و مردم شادی کردند و در حوادث تلخ همدل و همراه شدند.رسانه هایی که فارغ از تعریف رسانه ای خود جهاد کردند وآیینه تلاش جهادگران دیگر بودند،رسانه هایی که در این شلوغی بازار رسانه ای متاع خویش ارزان نفروختند و ماندگار شدند در خاطره ایرانیان ،رسانه هایی که دست در دست مردم عزیز کشورمان و همپای نظام جمهوری اسلامی در مسیر آبادانی و پیروزی ایران هم قدم هستند.
در واپسین لحظات پایان سال می بایست خدا قوت گفت به عزیزان عرصه جهاد رسانه ای که بدون‌چشمداشت پا به پای خادمان و خدمتگزاران این مرز و بوم ایستادگی کردند.
در آغاز سال جدید با امید به آینده ای روشن و با اعتمادبه قدرت و همبستگی مردم ایران آرزو‌می کنیم سال جدید برای این مردم شریف سالی پر از پیروزی ،سلامتی و شادکامی و پیشرفت و برای رسانه های مردمی و متعهد سالی پر از دستاوردهای جدید و موفقیت وبهروزی باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :