مدیربیمه دی استان لرستان کفت بیمه دی جز پنج بیمه برتر کشوراست


بختیار بالت روز سه شنبه به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک میلیون و ۵۹۰ هزار بیمه شده تکمیلی بنیبه گزاد شهید و امور ایثارگران تحت پوشش خدمات بیمه دی هستند و در لرستان نیز ۴۷ هزار و ۵۰۰ بیمه شده تحت خدمات درمان تکمیلی می باشند.

وی با بیان اینکه بیمه دی ۹ هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور دارد افزود: در حال حاضر ۴۰۰ مرکز درمانی از جمله ۹۲‌ داروخانه و ۹۰ مطب در لرستان طرف قرارداد این بیمه هستند و سهم این استان از ۴۸ شعبه و یکهزار و ۳۰۰ نمایندگی فروش و کارگزاری در کشور، ۴۷ نمایندگی فعال است.

بالت با بیان اینکه بیمه دی جزو پنج شرکت برتر این صنعت در کشور است عنوان کرد: عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده شهدا است و در حال حاضر به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در کشور خدمات ارایه می دهد و ۲۰ درصد بازار بیمه تکمیلی کشور در اختیار این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور ادامه داد: درآمد جامعه، عدم بازاریابی درست و جلب اعتماد مردم برای میل به بیمه از مهمترین دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در ایران است.

بالت با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی بیمه و سابقه۱۹ ساله بیمه دی افزود: کل سرمایه ثبت شده این شرکت در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می باشد و تولید حق بیمه سالانه این سرمایه به ۱۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است
وی افزود: این بیمه در سطح استان ۴۷ نمایندگی فعال و موفق دارد که در کلیه موارد بیمه ای به مردم خدمات ارائه می دهند .

سرپرستی بیمه دی در استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ درصد بازار بیمه ای درمان کشور توسط بیمه دی انجام میشود اظهار داشت : در سطح کشور بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی و کارگزاری در حال فعالیت هستند در ابن راستا در استان لرستان نیز ۴۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی هستند و خدمات متمایزی به جامعه هدف ارائه می گردد .

بالت ادامه داد : همچنین ۹۲ داروخانه و ۹۰ مطب پزشکی نیز با بیمه دی قرارداد داشته و در حال فعالیت و خدمات رسانی به بیمه شدگان می‌باشند .

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :