عصر صنعت؛بخشی از عملکرد شرکت های تابعه تاپیکو:۱-نفت ایرانول :شرکت نفت ایرانول در بین۴شرکت اصلی تولید روانکار در سودآوری به رتبه آخر دست یافت،اما چطور شد که ایرانول در سودآوری با سقوط مواجه شد به طوری که در بین رقبا به رتبه چهارم رسید!؟
ناگفته نماند محمد حسینی ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ از سوی مسعود اسم خانی مدیرعامل معزول تاپیکو به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب شد و ایشان نسبت به این عملکرد باید پاسخگو باشد.
بر اساس این گزارش ،شرکت نفت ایرانول در بین ۴شرکت اصلی روانکار با رشد ۷ درصدی در سود۶ماهه ۱۴۰۲ نسبت به سود ۶ماهه ۱۴۰۱ عملکرد ضعیفی را از خودش به جا گذاشته است ،شرکت نفت پاسارگاد با رشد ۲۳۸ درصدی نسب به سال گذشته رتبه اول،شرکت نفت پارس با رشد ۷۰ درصدی جایگاه دوم ،شرکت نفت بهران با رشد ۳۹ درصدی رتبه سوم و در نهایت شرکت نفت ایرانول با رشد ۷ درصدی در سودآوری در بین گروه شرکت های تولیدی روانکار به رتبه چهارم دست یافت.
۲-پتروشیمی خراسان با مدیرعاملی یوسف حسنی با کاهش ۴۷ درصدی سودآوری در ۶ماه اول سال ۱۴۰۲ مواجه شده است.
۳-پتروشیمی آبادان:شرکت پتروشیمی آبادان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود به ازای هر سهم‌۲۶ ریال سود محقق کند اما از بدو مدیریت امید بچاری دوسال پیاپی است که این شرکت به ازای هر سهم، زیان تصویب می‌کند به طوریکه این شرکت به ازای هر سهم در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۷۹ ریال زیان و برای سال ۱۴۰۱ نیز به ازای هر سهم ۸۲۹ ریال زیان تصویب کرد، یعنی افزایش زیان بیش از ۲برابر نسبت به سال ۱۴۰۰!
به عبارت دیگر با مدیریت ایشان اوضاع نه تنها بهتر نشده است بلکه بدتر نیز شده است و ایشان در مجمع از توسعه و رشد تولید سخن می گوید، دم خروس را باور کنیم یا قسم را !؟
ناگفته نماند زیان انباشته پایان دوره شرکت به مبلغ ۱۲,۷۷۹,۷۲۹ میلیون ریال رسیده است./راه مردم

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :