260669392 قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس
خبرخوان

اقدامات خیرخواهانه موسسه مرهم برای بیماران «لب شکری» در لرستان

اقدامات خیرخواهانه موسسه مرهم برای بیماران «لب شکری» در لرستان
رئیس هیات مدیره مجمع خیران سلامت لرستان گفت:سی و سومین اقدام خیرخواهانه موسسه ملی “مرهم” برای مداوای بیماران لب شکری با کمک این مجمع در استان صورت می گیرد.

به گزارش عصرصنعت، کاظم مرادی فرد، در نشست هم اندیشی برنامه درمان بیماران لب شکری توسط موسسه ملی” مرهم” که در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزارشد،اظهار داشت:مجمع خیرین سلامت کشور متناسب با نیازسنجی های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، با تاسیس ۶۰ موسسه و ۳۰۰ شعبه فرعی، تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد که تا کنون عملکردی مثبت در بحث ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی و خرید آمبولانس و اهدا دیگر تجهیزات بیمارستانی، از خود نشان داده است.

وی افزود:خیران حوزه سلامت در کشور ۱۸۰ هزار میلیارد ریال و درلرستان، چهار هزار میلیارد ریال کمک کرده اند که اکنون شاهد فعالیت سی و سومین اقدام خیرخواهانه موسسه ملی”مرهم” برای مداوای بیماران لب شکری و کام شکری با کمک مجمع خیران سلامت در استان هستیم.

مرادی فر ادامه داد: این اقدام با حضور ۶٠ جراح و متخصص صاحب نام کشور که ۱۰ نفر آنها ایرانی‌های خارج از کشور هستند،انجام خواهد شد.

علی فرهادی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت:دانشگاه برای تامین زیرساخت‌ها و سایر مسائل از جمله اسکان و پذیرایی آمادگی کامل دارد تا اتفاق خوبی در استان رقم بخورد و اطلاع رسانی و نگرش مثبتی به استان برای اقدامات بعدی نیز فراهم شود.

وی افزود:سی و سومین سفر خیرخواهانه موسسه ملی مرهم برای درمان رایگان بیماران شکاف لب لرستانی و خارج از استان، از ۲۵ تا ۲۸ خرداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیران سلامت استان خواهد شد.

وی اظهارداشت: بیماران نیازمند از طریق ارسال عکس و مشخصات خود به شماره واتساپ موسسه ملی مرهم ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶ برای دریافت خدمات ثبت نام کنند.

به گفته معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در مرحله بعد، کارشناسان مرهم با تشکیل پرونده الکترونیک و مشاوره با پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، عکس‌ها و پرونده بیماران را بررسی کرده و با آنها تماس می‌گیرند.

بنا به این گزارش،در این نشست، برنامه ریزی برای چگونگی اجرای این برنامه و تشکیل کارگروه های مختلف (یازده گانه) اطلاع رسانی و تبلیغات، پذیرایی و اسکان پزشکان، تهیه هدایایی برای مهمانان داخلی و خارجی و تشریح برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی به منظور نشان دادن چهره ی واقعی و فرهنگی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد تاکید اعضا قرار گرفت

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :