260669392 قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس
خبرخوان

تالار «افلاک» خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد

تالار «افلاک» خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: تالار «افلاک» به دلیل تیراندازی هوایی،اختلال و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد پلمب شد.

به گزارش عصرصنعت،علی حسنوند در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت:با توجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.

وی افزود:تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد:با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد.

وی با اشاره به رسم تیراندازی هوایی در برخی مراسم‌های شادی و عروسی، گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و همچنین وقوع حوادث ناگوار می‌شود که در این راستا برای حفظ امنیت و نظم عمومی با خاطیان دراین‌رابطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :