برای یک قرارداد که هیچ تلاشی در جهت شفاف‌سازی آن نداردند، به فرزند سردار سلیمانی به خاطر انتقاد از زاکانی؛ اتهام سیاه‌نمایی، خودزنی و بازی در زمین دشمن و ایران اینترنشنال زدند.

عصر صنعت؛ به نظر می‌رسد شهرداری اراده‌ای برای ارائه اطلاعات دقیق درباره قرارداد با طرف‌های چینی ندارد، اعضای شورای شهر خواستار روشن شدن تمام ابهامات مطرح‌شده درباره قرارداد ۲.۷ میلیاردی یورویی (نزدیک ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی) شهرداری با چینی‌ها برای شورا و شهروندان هستند، زیرا مبلغ این قرارداد معادل دو سال درآمد شهرداری تهران است.

به اعضای منتقد زاکانی در شورا اتهام  سیاه‌نمایی، خودزنی و بازی در زمین دشمن و ایران اینترنشنال زدند .

در خصوص نحوه مواجهه برخی اعضای شورای شهر تهران با پرسش‌های سایر اعضا از مسئولان شهرداری درباره وعده‌های مطرح‌شده در زمینه حمل‌ونقل عمومی باید گفت این سوالات با واکنش یک عضو شورا که همسوی مدیران کنونی شهرداری است، آن هم با استفاده از ادبیاتی نخ‌نما تحت عنوان بازی در زمین دشمن و ایران اینترنشنال و دوقطبی‌سازی انقلابی – غیرانقلابی، سیاه‌نمایی، خودزنی، بی‌تقوایی و… مواجه شد. این عبارت‌ها خطاب به یکی از انقلابی‌ترین اعضای شورا که دارای کارنامه‌ای روشن و مشخصا فرزند نماد انقلابی‌گری محض سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، مطرح شد. در ادامه، این بیانات زمینه را برای رفتار خاص شهردار تهران فراهم ساخت و فضای صحن را متشنج کرد و سپس، ریاست محترم شورا اجازه ادامه بحث را نداد و ما هم پذیرفتیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :