باز هم در تهران شاهد یک باران بسیار کوتاه بودیم و خیابان هایی که در هر گوشه شهر، دچار آبگرفتگی شده بودند و در امتداد این آبگرفتگی، ترافیک های وحشتناکی که منجر به از دست رفتن زمان برای شهروندان تهرانی را در پی داشته است.

حامد بنائی، عصر صنعت؛آیا براستی زمان رفع مشکل آبگرفتگی معابر تهارن فرا نرسیده؟ هر ساله این مبحث در فصل سرما مورد بررسی قرار میگرد و بعد مسئولان با یک نشست بسیار زیبا در اتاقی گرم و صندلی هایی نرم، نسبت به رفع مشکل هم اندیشی می کنند.
اما بدیهی است که برای رفع این مشکل باید قدم بر سطح شهر تهران بگذارند و از نزدیک با این مشکل مواجه شوند تا در رفع آن بتوانند از راهکارهای مختلفی استفاده کند.البته اگر قبول زحمت کنند.
اینکه هر ساله بگویند این مشکل در ماه جاری رفع می گردد و بعد ببینیم که با یک باران ببسیار ساده تهران را باید با قایق طی کنیم و از چکمه های بلند برای خیس نشدن لباس و پای خودمان استفاده کنیم.
البته یک موضوع بسیار مهم هم در این میان باید مورد بررسی قرار بگیرد و آن هم، استعفای محترمانه مسئولان ناکاربلد می باشد تا شاید نسل جوان و پویای این مرز و بوم بتوانند سکان هدایت تیم مدیریتی مناسب را به دست بگیرند و این شهر و کشور را از تالاب بی مدیریتی نجات دهند.تمام آنچه می خواستیم بگوییم، این نبود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :