مدیر بهزیستی گفت:باایجادمراکز مثبت خدمات مددجویان ثبت میشوندوهمچنین درهرمرکز ۴نفر حداقل مشغول به کارمیشوند

به گزارش عصرصنعت دکتر یاری مدیر بهزیستی لرستان درنشست باخبرنگاران گفت:
سازمان بهزیستی به سمت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی پیش میرود و برون سپاری و واگذاری اجرابه بخش خصوصی دربحث مثبت زندگی هم به این سمت پیش میرویم.

دکتریاری بابیان اینکه باایجاداین مراکز مثبت‌توسط بخش خصوصی ازاین مراکز خرید خدمت میکنیم گفت:  مکانیسمی که دراین بحث ایجادشده به این نحواست که اگر  که دوستانی که دراین مراکز مثبت هستنداگرقرارباشد۴۵۰ خانوارتحت حمایت سازمان بهزیستی راپوشش دهی کنند هر۱۵۰نفر باید یک مدد کارداشته باشند

وی ادامه داد:حداقل باید یک مدیر داشته باشدودرواقع درهرمرکز باید۴نفر حداقل مشغول به کارباشند ودرآمدشان بستگی به فعالیت آنهادارد.

مدیربهزیستی لرستان بابیان اینکه نظارت هم دراین سامانه تعبیه شده است اظهار کرد: بنحوی هست که هم کارانجام میدهندوهم آموزش میبینندوهم خدماتی که صورت میگیردبایدمستنادات نیزبارگزاری شودودرسامانه تایید شود که تعرفه وهزینه کارکرد برای کاری که انجام داده تعلق بگیرد.
دکتریاری بااشاره به این موضوع که همکارانی که درمراکز مثبت زندگی کارمیکنند موظف به انجام خدمات خواهندشد گفت:که قابل ثبت وضبط هستندوخدمات به خانواده های مددجو عینی است وطبق آن خدمات تعرفه پرداخت میشود

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :